• IP Copied!
    Click to Copy IP
    Loading...
  • Join our Discord
    Loading..
  • Guide Dutch - Prison Q&A

Sophieexo

Active Member
    Retired
    Hey jongens, sommige staff hebben besloten om door de "oude" gepinde "help" threads te gaan zodat we ze up to date kunnen houden. Als je enige vragen hebt of iets hebt dat er aan toegevoegd zou moeten / kunnen worden comment dan en dan zullen wij het toevoegen aan deze thread en jullie proberen ermee te helpen!

Basic vragen;

Q: Wat houd ik na een hele prison reset?
    A: Je houdt je plotmines, ranks en meeste items die je niet in 1x gebruikt die he hebt gekocht. Je verliest prison progress en andere items die je hebt gekocht van de store zoals keys.

Rank vragen;

Q: Hoe krijg ik een rank?
    A: Om een rank te kopen, kan je of met echt geld of ad balance, in-game /buy doen of naar de store page te gaan hier.

Q: Kan ik spawners minen?
    A: Om spawners te minen, moet je een rank hebben. Met Iron rank of erboven kan je spawners minen met elke pickaxe die Silk Touch erop heeft. Zonder de rank of de pickaxe met Silk Touch verdwijnt de spawner. Je can ranks hier kopen.

Q: Hoe kan ik vliegen?
    A: Fly is een command die je krijgt wanneer je de rank Diamond of hoger koopt. Je zou ook personal fly kunnen kopen in de store voor minder geld als je alleen geïnteresseerd bent in het command. Je kan een rank en fly hier kopen.

Plot vragen;

Q: Hoe krijg ik mijn eigen plot?
    A: Je kan of het command "/p auto" gebruiken of teleporteren naar de plot wereld en een plot zoeken waar jij die van jou op zou willen bouwen (moet wel "unclaimed" zijn), sta erop en type "/p claim".

Q: Wat is de snelste manier om geld te krijgen?
    A: Er zijn veel manieren om geld te verdienen, sommige snelste zijn het verkopen van tokens, ad balance verkopen of minen. Er is een up to date guide hier.

Q: Hoe ga ik terug naar mijn eigen of iemand anders zijn plot?
    A: Simpel, alles wat je nodig hebt is een command. Het command "/p h" kan gebruikt worden op zichzelf om naar je eigen plot te teleporteren, en als je er meerdere hebt moet jet er gewoon een nummer op het eind aan toevoegen voor het plot waar je naartoe wilt. ("/p h 3" bijvoorbeeld). Als je naar iemand anders zijn plot gaat teleporteren moet je gewoon "/p h [naam]" typen, als deze persoon ook meerdere heeft voeg je net zoals bij je eigen het nummertje toe van het plot waar je naartoe wilt!

Q: Ik zou graag meer plots claimen, hoe doe ik dit?
    A: Om meer plots te claimen moet je een rank hebben. Alle ranks komen met een bepaalt aantal extra plots die je kan claimen, bijvoorbeeld, Coal rank laat je een tweede plot claimen terwijl Void rank je er 9 in totaal laat claimen. Je kan een rank hier kopen.

Gang vragen;

Q: Wat is een gang en hoe kan ik er een krijgen?
    A: Op Prison, een gang is een group of faction. Je kan het gebruiken als een excuus om een base te bouwen, of maak er gewoon een en heb een coole tag naast je naam. Je kan ook met je gang pvpen zonder dat je elkaar kan hitten. Om een gang te maken gebruik het command "/gang create [gang naam die je wilt]".

Q: Ik wil mijn vriend inviten maar mijn gang is vol! Hoe krijg ik ruimte voor meer spelers?
    A: Om meer ruimte te krijgen voor meerdere spelers moet je gang een hoger level krijgen, dit doe je door geld te depositen op je gang bank. Je doet dit met het command "/g deposit [bedrag]". Level up doe je met "/g levelup".

General prison vragen;

Q: Mijn pickaxe is niet zo goed, hoe krijg ik een betere?
    A: Er zijn verschillende manieren om een betere pickaxe te krijgen. Een van deze is om een nieuwe pickaxe te kopen van een andere speler of van de store hier. De beste manier om je pickaxe beter te maken zonder het uitgeven van geld (in-game of echt geld) is om hem te upgraden bij /warp enchant.

Q: De sell prijzen zijn veel ste laag, het duurt zo lang voor rank up. Hoe kan ik meer geld verdienen per verkoop?
    A: De makkelijkste manier om meer geld te krijgen per verkoop is om spelers hun chest shops te gebruiken, omdat vele spelers blocks inkopen voor een hogere prijs. De andere manier is om een rank te kopen hier aangezien ranks je niet alleen betere mines geven maar ook betere prijzen.

Q: Je had het over een chest shop? Hoe maak ik er een?
    A: Je kan je eigen chest shop maken door het plaatsen van een sign op een chest. Op de eerste lijn, moet je je IGN plaatsen (Je minecraft naam, als het goed is kan je het ook leeg laten). Op de tweede lijn, schrijf je het nummer van het aantal dat je per keer voor het bedrag (komt zo) dat je plaatst wilt kopen. Op de derde lijn, schrijf een B voor kopen (dus mensen kopen van jou), or S voor verkopen (dus mensen verkopen aan jou) en dan de prijs voor het item. Op de vierde lijn, schrijf het item. Als je het ID van een item niet weet, houd het in je hand vast en type het command /iteminfo en het zal het je laten zien in chat. Dit kan heel erg helpen als je enchanted items probeert te verkopen.

Q: Ik weet niet of ik een goede deal krijg voor mijn blocks! Wat zijn de max prijzen waar ik blocks voor kan verkopen?
    A: Deze kan tricky zijn en hangt af van je prestige en of je backpack en inventory compleet vol zijn met nog andere dingen. Maar, ik kan je Kari's lijstje geven over prijzen per 64 blocks, en de hoogste mine ze verkocht in kunnen worden.

Q: Mensen zijn tokens aan het kopen, hoe krijg ik ze in mijn inventory?
    A: Je kan ze in je inventory krijgen door het command "/te withdraw [hoeveel]". Het zal deze in je inventory stoppen, zodat je ze kan verkopen, droppen of in een chest kan doen.

Q: Ik ben bang dat ik gescammed word, hoe verhelp ik dit?
    A: Jammer genoeg is er niet een echte manier om dit te stoppen, maar er is een thread hier die je kan helpen leren waar je voor moet oppassen. Het is een jaar nadat het is geupdate maar het kan nogsteeds heel erg helpen.

Q: Het duurt zo lang om heen en weer te gaan tussen de mine en de sell sign, is er een snellere manier om dit te doen?
    A: Het antwoord is ja! Alle spelers hebben nu het command /sell gekregen wat betekent dat je niet meer op en neer hoeft te lopen, waar dan ook. Als je dit nogsteeds te lang vind duren kan je ook auto sell hier kopen of misschien winnen uit Warden Crates.